Subject: FW: Rae valla liikuvusuuring
From: Märten Surva <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:31:54 +0200

Tere

Edastan kliendi kirja.

Lugupidamisega

Märten Surva

Juhataja

Sõidukite registriosakond

Transpordiamet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5151977

From: Rõõt Laigu <[email-masked]>
Sent: Friday, November 22, 2024 11:07 AM
To: Märten Surva <[email-masked]>
Cc: Marek Rannala <[email-masked]>
Subject: Rae valla liikuvusuuring

Tere lugupeetud Märten Surva!

Tallinna Tehnikakõrgkool koostöös Liikuvusagentuur OÜ-ga viib läbi uuringut 
„Rae valla liikuvusuuringu sh Lagedi kandi üldplaneeringu liikuvusuuringu 
teostamine“.

Antud uuringu üheks osaks on Rae valda läbiva liikluse CO2 analüüs.

Seetõttu palume väljastada meile kas:

 - Rae valda registreeritud kõik sõidukid (kaasa arvatud tarbesõidukid, 
veokid ja bussid)

või

- Harjumaale registreeritud sõidukid EURO-heitmeklasside kaupa (nii 
sõiduautode EURO1-6 kui raskesõidukide EURO I-VI (Rooma numbritega)).

Küsimuste korral kindlasti ühendust võtta.

Parimat

Rõõt Laigu

liikuvusuuringute projektijuht

logistikainstituut

Tallinna Tehnikakõrgkool

+372 556 85 219

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.